Anotacija
1. Socialinio kapitalo samprata leidžia pagrįsti teiginį, kad švietimo įstaigose yra kuriama pridėtinė vertė. Tai turėtų paskatinti reformų strategus suvokti būtinybę grąžinti švietimo įstaigas iš ekonominio „biudžeto išlaikytinių“ užribio ir rasti joms saugesnę ir oresnę vietą visuomenės subalansuotos plėtros vizijose.2. Dabar dominuojantys švietimo sistemos kaitos strateginiai tikslai ir taktinės jų realizavimo priemonės nėra subalansuoti, kiekybiniai pokyčių vertinimo instrumentai iškreipia strateginius tikslus, nukreipia reformas link „matuojamų“ ir „palyginamų“, tačiau paviršinių ir trumpalaikių „pergalių“.
3. Jei strateginis reformų tikslas yra kokybiškos žinios, pritaikomos ilgalaikėje gyvenimo perspektyvoje kompetencijos ir įgūdžiai, tai pokyčių vertinimo kriterijai turi būti kokybiniai, orientuoti į tai, ką mokslininkai vadina socialinio kapitalo kūrimu.
Lektorė doc. dr. Laimutė Jakavonytė, Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto docentė
Renginys
3.1. salė
2015-11-06 16:00–16:45 (1 akad. val.)
Mokytojai
Ta pati kortelė galioja visiems renginiams, į kuriuos esate užsirezervavę vietą.
Daina Grigėnienė, daina.grigeniene@nsa.smm.lt