Visi renginiai

Pirmadienis

Antradienis

Trečiadienis

Ketvirtadienis

Penktadienis

Šeštadienis

Sekmadienis

05-28

05-29

05-30

05-31

01
02
03
04
09:30 Medijos ir nacionalinis saugumas: iššūkiai ir galimybės
05

tęsinys: Medijos ir nacionalinis saugumas: iššūkiai ir galimybės
06
07
08
09
10
11
09:00 Finansinis ir mokesčių raštingumas: ką turėtų žinoti pedagogai, II sesija
09:30 Medijos ir nacionalinis saugumas: iššūkiai ir galimybės
12
09:30 Medijos ir nacionalinis saugumas: iššūkiai ir galimybės
11:00 „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (istorijos, geografijos ir pilietinio ugdymo mokytojai dirbantys gimnazijose)
tęsinys: Medijos ir nacionalinis saugumas: iššūkiai ir galimybės
13

tęsinys: Medijos ir nacionalinis saugumas: iššūkiai ir galimybės
tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (istorijos, geografijos ir pilietinio ugdymo mokytojai dirbantys gimnazijose)
14
08:30 Programos „Patyriminis mokymasis“ 4 sesija „Patyriminis mokymasis ir dizainas“
tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (istorijos, geografijos ir pilietinio ugdymo mokytojai dirbantys gimnazijose)
15
16
17
18
10:00 Geografinės informacinės sistemos (GIS) naudojimas ugdymo procese
10:00 Lietuvių kalbos integravimas į tautinių mažumų mokyklų pradinį ugdymą
10:00 Mokome kitaip: išteklių įvairovė, prasmingi namų darbai, patrauklūs metodai...
11:00 „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (gamtamokslinio ugdymo mokytojams)
11:00 „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (dailės ir muzikos mokytojams)
11:00 „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (tiksliųjų ir gamtos mokslų mokytojams, STEM)
11:00 „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių kompetencijų ugdymui“ (pradinių klasių ir priešmokyklinio ugdymo mokytojams)
11:00 „Kūrybiškumas vadovo darbe – būtinybė ar privalumas?
19
10:00 Darnus vystymasis ir sąžininga prekyba
11:00 Lietuvių kalbos ir literatūros mokymas(is): atrasti ir kurti
11:00 „Istorinis ir kultūrinis prancūzų paveldas Klaipėdos krašte''
11:00 „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (pradinių klasių, istorijos ir geografijos mokytojams)
tęsinys: Geografinės informacinės sistemos (GIS) naudojimas ugdymo procese
tęsinys: Lietuvių kalbos integravimas į tautinių mažumų mokyklų pradinį ugdymą
tęsinys: Mokome kitaip: išteklių įvairovė, prasmingi namų darbai, patrauklūs metodai...
tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (gamtamokslinio ugdymo mokytojams)
tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (dailės ir muzikos mokytojams)
tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (tiksliųjų ir gamtos mokslų mokytojams, STEM)
tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių kompetencijų ugdymui“ (pradinių klasių ir priešmokyklinio ugdymo mokytojams)
tęsinys: „Kūrybiškumas vadovo darbe – būtinybė ar privalumas?
20

tęsinys: Geografinės informacinės sistemos (GIS) naudojimas ugdymo procese
tęsinys: Lietuvių kalbos integravimas į tautinių mažumų mokyklų pradinį ugdymą
tęsinys: Mokome kitaip: išteklių įvairovė, prasmingi namų darbai, patrauklūs metodai...
tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (gamtamokslinio ugdymo mokytojams)
tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (dailės ir muzikos mokytojams)
tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (tiksliųjų ir gamtos mokslų mokytojams, STEM)
tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių kompetencijų ugdymui“ (pradinių klasių ir priešmokyklinio ugdymo mokytojams)
tęsinys: „Kūrybiškumas vadovo darbe – būtinybė ar privalumas?
tęsinys: Lietuvių kalbos ir literatūros mokymas(is): atrasti ir kurti
tęsinys: „Istorinis ir kultūrinis prancūzų paveldas Klaipėdos krašte''
tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (pradinių klasių, istorijos ir geografijos mokytojams)
21

tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (gamtamokslinio ugdymo mokytojams)
tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (dailės ir muzikos mokytojams)
tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (tiksliųjų ir gamtos mokslų mokytojams, STEM)
tęsinys: „Kūrybiškumas vadovo darbe – būtinybė ar privalumas?
tęsinys: Lietuvių kalbos ir literatūros mokymas(is): atrasti ir kurti
tęsinys: „Istorinis ir kultūrinis prancūzų paveldas Klaipėdos krašte''
tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (pradinių klasių, istorijos ir geografijos mokytojams)
22

tęsinys: „Istorinis ir kultūrinis prancūzų paveldas Klaipėdos krašte''
23
24
25
10:00 Kuriame visos dienos mokyklą (dalyviai pagal LR švietimo ir mokslo ministerijos kviečiamų sąrašą)
26
11:00 „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (technologinio ugdymo mokytojams)
11:30 Pilietis ir šalies gynyba (vasaros kursai)
27

tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (technologinio ugdymo mokytojams)
tęsinys: Pilietis ir šalies gynyba (vasaros kursai)
28

tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (technologinio ugdymo mokytojams)
tęsinys: Pilietis ir šalies gynyba (vasaros kursai)
29

tęsinys: „Gamtinis ir kultūrinis paveldas – mokinių gebėjimų ugdymui“ (technologinio ugdymo mokytojams)
tęsinys: Pilietis ir šalies gynyba (vasaros kursai)
30
07-01