Anotacija
Konferencija siekiama analizuoti sėkmingo medijų ir informacinio raštingumo ugdymo ir jo plėtros prielaidas. Jos metu bus diskutuojama, koks vaidmuo ugdant mokinių medijų ir informacinį raštingumą tenka įvairioms suinteresuotoms grupėms (mokytojams, mokyklų bibliotekininkams, tėvams), pristatomi gerieji Lietuvos ir Šiaurės šalių pavyzdžiai, projekto „Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas“ metu sukurti įrankiai mokytojams ir mokyklose atlikto tyrimo rezultatai.Renginys
Preliminari programa
10.00-10.40 |
Įvadas į renginį; Nacionalinis požiūris į MIR ugdymą: šiaurės šalių patirtis. Helena Dal, Švedijos medijų taryba |
10.40-11.00 |
Kodėl turime išmintingai vartoti medijas ir kodėl turime to mokyti vaikus? Donatas Puslys, interneto dienraščio www.bernardinai.lt vyr. redaktorius |
11.00-11.20 |
Informacinis raštingumas mokykloje: mokinio, mokytojo ir bibliotekininko bendradarbiavimas Dr. Vincas Grigas, Vilniaus universiteto Komunikacijos fakultetas, Vilniaus universiteto biblioteka |
11.20-11.40 |
Kavos pertraukėlė |
11.40-12.00 |
Medijų ir informacinio raštingumo įgyvendinimo mokyklose apklausos rezultatų pristatymas: kokios yra Lietuvos mokinių MIR kompetencijos? Dr. Albinas Kalvaitis, Ugdymo plėtotės centro metodininkas |
12.00-12.20 |
MIR pamokose ir kitose mokyklos veiklose: mokyklos patirtis Klaipėdos „Aukuro“ gimnazijos atstovės: Giedrė Jarmalavičienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Laima Kaupienė, lietuvių kalbos mokytoja |
12.20-13.00 |
Panelinė diskusija „Ko reikia, kad mokykloje MIR būtų įgyvendinamas efektyviau?“ |
13.00-13.15 |
Galimybės mokykloms: projekto „Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas“ rezultatai Rasa Jančiauskaitė, Ugdymo plėtotės centro metodininkė |
13.15-13.30 |
Konferencijos apibendrinimas, pabaiga |
Konferenciją moderuoja Paulius Mieželis, Vilniaus Jėzuitų gimnazijos direktoriaus pavaduotojas, pilietiškumo mokytojas
Ta pati kortelė galioja visiems renginiams, į kuriuos esate užsirezervavę vietą.
Daina Grigėnienė, daina.grigeniene@nsa.smm.lt