Matematika   Informatika   Gamta ir žmogus   Biologija   Chemija   Fizika   Technologijos   Aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymas   

Biologijos ugdymo bendrųjų programų įgyvendinimo rekomendacijose rasite skirtingiems pasiekimas ugdyti ir vertinti skirtų užduočių pavyzdžių. Įgyvendinimo rekomendacijas rasite čia.

Vertinimui ir įsivertinimui skirtas skaimeninis įrankis „Voratinklis“

Nacionalinės švietimo agentūros informacinę testavimo sistemą BETA. Šioje svetainėje yra skelbiamos įvykusių mokinių pasiekimų patikrinimų užduotys, apimančios visas bendrojo ugdymo pakopas – pradinį, pagrindinį ir vidurinį ugdymą. Pasirinkus norimą klasę ir dalyką, galima atlikti užduotis ir taip pasitikrinti dalyko žinias bei gebėjimus. Šioje aplinkoje skelbiamos ir kitokios užduotys, pvz., mąstymo testai, kuriuos sudaro kritinio mąstymo ir problemų sprendimo užduotys. Dauguma pateikiamų užduočių vertinamos automatiškai, tad jas atlikus iš karto pateikiamas rezultatas.

Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti. Metodinė priemonė pedagogams (2018)

Šią metodinę priemonę parengti paskatino naujausi švietimo dokumentai, mokslininkų tyrimų išvados apie formuojamojo vertinimo reikšmę mokinių pasiekimams ir įvertinta sėkminga mokyklų patirtis. Leidinio sudarytojos, Šiaulių universiteto mokslininkės prof. dr. Aušra Kazlauskienė, doc. dr. Ramutė Gaučaitė, kartu su Švietimo ir mokslo ministerijos ir nacionalinių institucijų specialistais atrinko naujausius šaltinius, aktualizuojančius individualios pažangos vertinimą ugdymo procese, ir parengė šį metodinį leidinį, kuriuo kviečiama mąstyti, diskutuoti ir ieškoti, kaip veiksmingai vertinti individualią pažangą ir stiprinti formuojamąjį vertinimą mokykloje.Tikimasi, kad šis metodinis leidinys padės sistemiškai stiprinti individualios mokinio pažangos vertinimą, tobulinti formuojamojo vertinimo taikymą pamokoje siekiant mokinių savivaldžio ir suasmeninto (personalizuoto) ugdymosi, atrasti prasmingų idėjų ir sprendimų, kaip tobulinti mokinių pasiekimų vertinimą ir ugdyti visos mokyklos kultūrą. 

Vertinimo aplankas

Nacionalinio matematinio ir gamtamokslinio konkurso medžiaga:

Pagrindinio ugdymo bendrųjų programų įgyvendinimo metodinės rekomendacijos. Biologija. Vertinimas (Atkreipiame  dėmesį, kad rekomendacijos buvo rašytos 2008 m., jose minimi tuo metu galiojusieji dokumentai, sąvokos).

Vertinimo pavyzdžiai. Projekto „Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams“ (II etapas) medžiaga 11-12 (gimnazijos III-IV) kl.

 

 


Skyrelį tvarko Ona Vaščenkienė Informacija atnaujinta 2022-12-28.