Matematika   Informatika   Gamta ir žmogus   Biologija   Chemija   Fizika   Technologijos   Aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymas   

Siūlome susipažinti su Chemijos BP ir ĮR pristatymo renginio vaizdo įrašu

Paskelbtos atnaujintos chemijos abendrosios programos įgyvendinimo metodininės rekomendacijos (koreguojamos)

Siūlome susipažinti su 2021 m. chemijos VBE analizės vaizdo įrašu

Bendrojo ugdymo programų atnaujinimas

Phil Lambert. Loginis švietimo politikos formavimo ciklas (1/7)

Phil Lambert. Pagrindiniai bendrųjų programų atnaujinimo uždaviniai ir procesai (2/7)

Phil Lambert. Bendrųjų programų rengimo ir analizės kriterijai (3/7)

Phil Lambert. Tipinės bendrųjų programų kūrimo problemos (4/7)

Phil Lambert. Kompetencijų žemėlapis bendrosiose ugdymo programose (5/7)

Phil Lambert. Kūrybiškumo kompetencijos ugdymas (6/7)

Phil Lambert. Bendrųjų programų rengimas. Apibendrinimas (7/7)

„Go-Lab“ sistema ir mokymosi tyrinėjant aplinkos (2020) (.pdf)
„Erasmus+“ KA2 projekte „Informatinio mąstymo ugdymas mokantis tyrinėjant“ (angl. „Teaching ICT with Inquiry“, sutrumpintai TIWI) parengtoje medžiagoje mokytojams trumpai pristatoma „Go-Lab“ sistema ir jos ištekliai. Aptariama kaip naudojant mokymosi ir kūrimo platformą „Graasp“ patiems susikurti virtualias mokymosi tyrinėjant aplinkas (ILS), galimybės naudotis kitų mokytojų jau sukurtomis ir pasidalintomis tokiomis aplinkomis. Mokymosi tyrinėjant aplinkas (ILS) galima taikyti tiesiogiai klasėje arba mokantis nuotoliniu būdu.  Yra parengtos priemonės skirtos padėti mokytojams kurti mokymosi tyrinėjant aplinkas (angl. Inquiry Learning Space, ILS) ir įgyvendinti tyrinėjimu grįstas STEM (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos ir matematikos) veiklas, integruojant programavimą ir ugdant informatinį mąstymą (angl. Computational thinking). Daugiau apie įgyvendintą projektą ir nuorodas į sukurtą medžiagą rasite čia

 

Rekomendacijos chemijos mokytojams, dirbant nuotoliniu būdu

Pagrindinio ugdymo bendrųjų programų (2008) įgyvendinimo rekomendacijos

Integruoto gamtos mokslų kurso 5–8 klasėms metodinės rekomendacijos

Skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme metodika

 


Skyrelį tvarko Jelizaveta Tumlovskaja Informacija atnaujinta 2022-12-30.