Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti (2018) (.pdf)
Metodinė priemonė skirta šalies pedagogams, pedagogus rengiančioms aukštosioms mokykloms ir kvalifikacijos tobulinimo institucijoms. Tikimasi, kad ji padės sistemiškai stiprinti individualios mokinio pažangos vertinimą, tobulinti formuojamojo vertinimo taikymą pamokoje siekiant mokinių savivaldžio ir suasmeninto (personalizuoto) ugdymosi, atrasti prasmingų idėjų ir sprendimų, kaip tobulinti mokinių pasiekimų vertinimą ir ugdyti visos mokyklos kultūrą.
PAGRINDINIS IR VIDURINIS UGDYMAS
10 (II gimnazijos) ir IV gimnazijos klasių mokiniams skirtos matematikos elektroninės užduotys (2023)
10 (II gimnazijos) klasės užduotys susijusios su pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) elektroninio formato paieškomis ir jas tikslinga atlikti mokiniams, kurie 2021 metais matematikos PUPP užduotis atliks elektroniniu būdu. IV gimnazijos klasės mokiniams siūlomos matematikos elektroninės užduotys, parengtos pagal Matematikos brandos egzamino programos reikalavimus bendrajam kursui. Užduotys aprėpia skaičių, veiksmų ir reiškinių, sinusų ir kosinusų teoremos, kvadratinių, racionaliųjų, iracionaliųjų lygčių ir lygčių su moduliu, centrinių ir įbrėžtinių kampų temas. Atkreiptinas dėmesys, kad trys matematikos testai yra skirtingi sudėtingumo, sunkumo ir apimties požiūriu.
Metodinė medžiaga „Matematikos probleminiai uždaviniai“ (2014) (.pdf)
Lietuvos matematikos mokytojų asociacijos parengtas 12-os matematikos probleminių uždavinių ir jų vertinimo instrukcijų rinkinys, vadovaujantis PISA tyrimų ataskaitų rekomendacijomis.
Pasiekimų lygių aprašai „mokinio kalba“: mokytojams, mokiniams, tėvams: 4 klasė, 6 klasė, 8 klasė
Nacionaliniai mokinių pasiekimų tyrimai
2010 metų atvirieji mokinių pasiekimų testai (8 klasei) ir jų vertinimo instrukcijos (8 klasei)
2008 metų atvirieji mokinių pasiekimų testai (6 klasei, 10 klasei) ir jų vertinimo instrukcijos (6 klasei, 10 klasei)
Skyrelį tvarko Povilas Leonavičius Informacija atnaujinta 2023-10-27.