Matematika   Informatika   Gamta ir žmogus   Biologija   Chemija   Fizika   Technologijos   Aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymas   

Vadovėliai

Aktuali informacija apie bendrojo ugdymo dalyko vadovėlius skelbiama Bendrojo ugdymo dalykų vadovėlių duomenų bazėje (žr. Informacinės technologijos).

Skaitmeninės mokymo(si) priemonės

Skaitmeninės mokymo priemonės (2023)

Virtualiosios mokymosi aplinkos (įrankiai) (2023)

Scratch

Programavimo mokymas, projektų rengimas, pasidalijimas jais.
Programavimo priemonė, skirta 8–16 metų vaikams. Naudojantis ja galima suprogramuoti savo sukurtus interaktyvius pasakojimus, žaidimus ir animacijas, pasidalyti savo kūriniais su kitais internetinės bendruomenės nariais. „Scratch“ – yra vaizdinė programavimo kalba. Programos kuriamos ne renkant tekstą, o jungiant tarpusavyje komandų blokelius, tarsi dėliojant dėlionę. Dirbti su „Scratch“ galima tiesiogiai internete arba įdiegus programą į savo kompiuterį.

Code.org

Programavimo mokymas. Code.org – edukacinė aplinka, kurioje galima mokytis algoritmavimo ir programavimo pradmenų. Čia rasite užduočių, kurias reikės spręsti dėliojant komandų blokus. Užduotys suskirstytos pagal besimokančiųjų amžių, nuo 4 iki 18 metų.
Yra sukurtos atskiros paskyros mokytojui ir mokiniui. Mokytojas gali sukurti savo klasę ir stebėti kiekvieno mokinio pažangą. Užduotis taip pat galima atlikti ir neprisijungus.
Svetainėje taip pat yra metodinių patarimų mokytojui anglų kalba.

XLogo

Programavimo mokymas. XLogoOnline – edukacinė aplinka, kurioje galima mokytis algoritmavimo ir programavimo pradmenų. Čia rasite užduočių, kurias reikės spręsti dėliojant komandų blokus. Užduotys suskirstytos pagal besimokančiųjų amžių, nuo darželio iki 2 klasės, 3–4 klasės, 5–6 klasės.


Skyrelį tvarko Povilas Leonavičius Informacija atnaujinta 2023-12-29.