Parengti ilgalaikių ir trumpalaikių planų pavyzdžiai. Šalia pateiktų planų pavyzdžių pateikiamos ir tuščios ilgalaikių ir trumpalaikių planų formos, kurias, jeigu jos bus tinkamos konkrečios įstaigos ugdymo turinio programai planuoti, pedagogai galės tiesiog atsispausdinti.
1 pavyzdys parengtas pagal pedagogams jau įprastą planavimo modelį, kuris buvo pateiktas Ikimokyklinio ir Priešmokyklinio grupių dienynuose. Jeigu jis tinkamas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turiniui planuoti, pedagogai juo gali naudotis toliau
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo ilgalaikio ir trumpalaikio planavimo I pavyzdžio forma
2 pavyzdyje išplėtotas projektinės veiklos turinys:
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo ilgalaikio ir trumpalaikio planavimo 2 pavyzdžio forma
Ilgalaikio ir trumpalaikio planavimo pavyzdys
3 pavyzdyje atskleistos vaikų veiklos plėtojant tam tikras temas/problemas:
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo ilgalaikio ir trumpalaikio planavimo 3 pavyzdžio forma
Ilgalaikio ir trumpalaikio planavimo pavyzdys
Kompetencijų ugdymas (archyvas)
2-3 m. amžiaus vaikų gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdžiai
- ikimokyklinio amžiaus vaikų sveikatos ir judėjimo gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys (2-3 m.)
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinių gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys (2-3 m.)
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų pažinimo gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys (2-3 m.)
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų meninės raiškos gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys (2-3 m.)
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys (2-3 m.)
3-4 m. amžiaus vaikų gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdžiai
- ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinių gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys (3-4 m.)
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų pažinimo gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys (3-4 m.)
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų meninės raiškos gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys (3-4 m.)
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys (3-4 m.)
- Ikimokyklino amžiaus vaikų kasdienio gyvenimo įgūdžių ugdymo ir vertinimo pavyzdys (3-4 m.)
4-5 m. amžiaus vaikų gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdžiai
- ikimokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo gebėjimų ugdymo pavyzdys (4-5 m.)yklinio amžiaus vaikų fizinio aktyvumo gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys Nr. 1 (4-5 m.)
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų fizinio aktyvumo gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys Nr. 2 (4-5 m.)
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų meninės raiškos gebėjimų ugdymo ir vertyinimo pavyzdys (4-5 m.)
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų pažinimo gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys Nr.1 (4-5 m.)
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų pažinimo gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys Nr.2 (4-5 m.)
- ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinių gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys (4-5 m.)
5-6 m. amžiaus vaikų gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdžiai
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys (5-6 m.)
imokyklinio amžiaus vaikų meninės raiškos gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys - Ikimokyklinio amžiaus vaikų pažinimo gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys (5-6 m.)
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinių gebėjimų ugdymo ir vertinimo pavyzdys (5-6 m.)
- ikimokyklinio amžaius vaikų sveikatos saugojimo ir judėjimo gebėjimų ugdymo pavyzdys (5-6 m.)
Priešmokyklinio amžiaus vaikų kompetencijų ugdymo ir vertinimo pavyzdžiai
- priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo kompetencijos ugdymo ir vertinimo pavyzdys
- priešmokyklinio amžiaus vaikų meninės kompetencijos ugdymo ir vertinimo pavyzdys
- priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymo ir vertinimo pavyzdys
- priešmokyklinio amžiaus vaikų socialinės kompetencijos ugdymo ir vertinimo pavyzdys
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų gebėjimų ugdymo(si) pavyzdžių praktinio taikymo refleksija
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų gebėjimų ugdymo(si) pavyzdžių praktinio taikymo refleksija
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo gebėjimų ugdymo(si) pavyzdžio 2–3 m. vaikams praktinio taikymo refleksija
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų kasdienio gyvenimo įgūdžių ugdymo(si) pavyzdžio 3–4 m. vaikams praktinio taikymo refleksija
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų meninių gebėjimų ugdymo(si) pavyzdžio 3–4 m. vaikams praktinio taikymo refleksija
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinių gebėjimų ugdymo(si) pavyzdžio 3–4 m. vaikams praktinio taikymo refleksija
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų fizinio aktyvumo gebėjimų ugdymo(si) pavyzdžio 4–5 m. vaikams praktinio taikymo refleksija
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų fizinio aktyvumo gebėjimų ugdymo(si) pavyzdžio 4–5 m. vaikams praktinio taikymo refleksija 1
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų pažinimo gebėjimų ugdymo(si) pavyzdžio 4–5 m. vaikams praktinio taikymo refleksija
- Ikimokyklinio amžiaus vaikų pažinimo gebėjimų ugdymo(si) pavyzdžio 5–6 m. vaikams praktinio taikymo refleksija
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo kompetencijos ugdymo(si) pavyzdžio praktinio taikymo refleksija
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymo(si) pavyzdžio praktinio taikymo refleksija
- Priešmokyklinio amžiaus vaikų socialinės kompetencijos ugdymo(si) pavyzdžio praktinio taikymo refleksija
Archyvas
Ikimokyklinio amžiaus vaikų valstybinės kalbos ugdymas. Metodiniai patarimai (2012)
Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo pasiekimų vertinimas. Lietuvos ir užsienio šalių patirtis (2011)
Etninės kultūros ugdymo gerosios patirties pavyzdžiai.
3.1. Etninės kultūros ugdymo ikimokykliniame amžiuje gerosios patirties pavyzdžiai
3.3.1. Veiklos „Katinėlis rainas rinko vaikams dainas“ aprašymas
3.3.2. Veiklos „Rudens gėrybės“ aprašymas
3.3.3. Veiklos „Žiemužei atėjus“ aprašymas
3.3.4. Veiklos „Miško žvėreliai: kiškis“ aprašymas
3.3.5. Velykų šventės „Rid rid rid margi margučiai“ aprašymas
3.2. Etninės kultūros ugdymo priešmokyklinėje grupėje gerosios praktikos pavyzdžiai
3.2.1. Veiklos „Rudens gėrybės“ aprašymas
3.2.2. Veiklos „Seku seku pasaką“ aprašymas
3.2.3. Veiklos „Laukiu Kalėdų“ aprašymas
3.2.4. Veiklos „Paukščiai ir jų giesmės“ aprašymas
3.2.5.Veiklos „Paukščiai ir jų giesmės“ aprašymas
3.2.6. Veiklos „Piemenėlių pavasario džiaugsmai“ aprašymas
IV. Šaltinių ir nuorodų sąrašas
Skyrelį tvarko Aldona Zaukienė Informacija atnaujinta 2023-10-17.