Personalizavimo, diferencijavimo ir individualizavimo lyginamoji lentelė (2018, .pdf)
Naujosios (Z) kartos ugdymo pedagoginiai ir psichologiniai aspektai. Rekomendacijos pedagogams ir švietimo pagalbos specialistams (2015, .pdf)
Sveikatos ir lytiškumo bei rengimo šeimai (SLRŠ) bendrosios programos mokinių gebėjimų ugdymo integravimo į informacinių technologijų pamokas pavyzdžiai (.pdf) Priedai A ir D (.docx)
Klaipėdos universiteto mokslininkų kartu su Mokyklų tobulinimo centru įgyvendinamo projekto ,,Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą Lietuvoje“ svetainė.
PRADINIS UGDYMAS
Metodinė medžiaga pradinių klasių mokytojams
Leidinys „Pradinio ugdymo informatikos programos ugdymo gairės“ (.pdf)
Leidinys „Rekomendacijos pradinio ugdymo informatikos turinio įgyvendinimui“ (.pdf)
Leidinys „Rekomendacijos pradinio ugdymo informatikos turinio pritaikymui specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams“ (.pdf)
PAGRINDINIS UGDYMAS
Pagrindinio ugdymo metodinės rekomendacijos
Metodinių rekomendacijų paskirtis – padėti mokytojui įgyvendinti 2008 m. atnaujintas Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrąsias programas. Rekomendacijose pateikiami planavimo, mokymosi organizavimo ir vertinimo pavyzdžiai. Atsižvelgiant į Bendrosiose programose apibrėžtą informacinių technologijų ugdymo tikslą pabrėžiamas ugdytojo ir ugdytinio vaidmenų ir veiklų pasikeitimas ugdymo procese, atsisakant daug teorijos ir pereinant prie sąmoningo praktinio mokymosi, nuo žinių perteikimo prie kompetencijų ugdymo.
Ugdymo planavimas (.doc) Ugdymo planavimas (.pdf)
Ugdymo procesas (.doc) Ugdymo procesas (.pdf)
Vertinimas (.doc) Vertinimas (.pdf)
Literatūra (.doc) Literatūra (.pdf)
Visas metodinių rekomendacijų tekstas (.doc)
Visas metodinių rekomendacijų tekstas (.pdf)
1 priedas. El. paštas 6kl (.ppt)
2 priedas. his kompiuteryje 7kl (.ppt)
3 priedas. Uzduotis 5kl (.doc)
4 priedas. Direktorė (.doc)
5 priedas. avelė_vaikšto (.imp)
6 priedas. off4fit (.zip)
Informacinių technologijų ir kitų dalykų integravimo pavyzdžiai 7-8 klasės mokiniams
Gamtos mokslų integravimo pavyzdžiai 7-8 klasės (.pdf)
1 priedas. Pulso matavimas (.xlsx)
2 priedas. Skirtingi krūviai (.xlsx)
3 priedas. Oro sudėtis (.xlsx)
4 priedas. Trąšų tirpumas (.xlsx)
5 priedas. Tirpalų koncentracija (.xlsx)
Kalbų integravimo pavyzdžiai 7-8 klasės (.pdf)
Muzikos ir informacinių technologijų integravimo galimybės: idėjos pamokoms (.pdf)
FaceBook ir privatumas (7–8 klasės) (,pdf)
Kaip atpažinti suklastotas nuortaukas 9-10 kl. (.pdf)
VIDURINIS UGDYMAS
Vidurinio ugdymo metodinės rekomendacijos
Metodinių rekomendacijų paskirtis – padėti mokytojui įgyvendinti 2011 m. atnaujintas Vidurinio ugdymo bendrąsias programas. Metodinėse rekomendacijose pateikiami planavimo, mokinių pasiekimų vertinimo pavyzdžiai, vertinimas, padedantis mokiniui mokytis ir tobulėti, pažinti save. Taip pat pateikiami trumpalaikius (mokymosi etapo) planus iliustruojantys pavyzdžiai, mokytojų sukaupta geroji patirtis, vertinimo užduotį iliustruojantis pavyzdys ir įvertinti autentiški mokinių darbai. Metodinių rekomendacijų pabaigoje pateikiamas papildomos literatūros ir interneto išteklių sąrašas.
Metodinės rekomendacijos (.doc)
1 priedas. Praktinis darbas Nr. 1 Šablono kūrimas. Užduotis (.doc)
2 priedas. Metagairės (.ppt)
3 priedas. Užduotys Metagairės (.doc)
4 priedas. laik (.jpg), pav1 (.jpg), pavadinimas (.jpg), sablono pvz (.jpg), saulele (.jpg), saulute (.jpg)
Metodinė medžiaga „Elektroninis parašas“
Asmens tapatybės kortelė ir elektroninis parašas (.pdf)
1 priedas. Lietuvos Respublikos asmens tapatybės kortelė (.pdf)
2 priedas. Filmas „Asmens tapatybės kortelė. El. paslaugos ir el. parašas“ (.mp4)
Priemonė „Užduotys savarankiškam darbui. Informacinės technologijos, 11–12 klasė, bendrasis kursas“ skirta mokinių informacinių technologijų bendrojo kurso žinioms patikrinti ir praktiniams gebėjimams lavinti bei įtvirtinti. Priemonė pravers ir mokytojui organizuojant mokinių veiklą per pamoką, ruošiantis pamokoms ar skiriant namų darbus. Ji parengta remiantis Vidurinio ugdymo bendrųjų programų 7 priedo „Informacinės technologijos“ (patvirtinta 2011 m. vasario 21 d. švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr. V-269) informacinių technologijų bendrojo kurso programa.
Užduotys savarankiškam darbui. Informacinės technologijos, 11–12 klasė, bendrasis kursas (.pdf)
Priemonę sudaro keturi skyriai:
Tekstų rengimas (.rar)
Skaičiuoklės naudojimas (.rar)
Pateikčių rengimas (.rar)
Saugus ir teisėtas informacijos ir interneto naudojimas (.rar)
Informatikos dalyko aktualijos naujais mokslo metais (2023–09–14)
- Bendrųjų programų interaktyvus pateikimas Švietimo portale ir galimybės naujai planuoti ugdymo procesą (P. Leonavičius, NŠA)
- Naujų mokslo metų aktualijos. Atsakymai į mokytojų klausimus 2023-09-14
- Informacinių technologijų brandos egzamino rezultatai (D. Jonaitienė. NŠA)
- Informatika 2023–2025 m.m. Išorinis vertinimas (D. Jonaitienė. NŠA)
- Dirbtinis intelektas: drausti negalima leisti (V. Masiulionytė-Dagienė, VU, Vilniaus Valdorfo mokykla)
Informatikos valstybinio brandos egzamino pristatymas (2023–11–28)
- Dalykų tarpinių patikrinimų ir brandos egzaminų organizavimas. Bendroji informacija (P. Leonavičius, NŠA)
- Informatikos TP ir BE pristatymas (P. Leonavičius, NŠA)
- Informatikos TP ir BE vykdymas (E. Gaižauskaitė-Laučienė, NŠA)
- Atsakymai į mokytojų klausimus
Skyrelį tvarko Povilas Leonavičius Informacija atnaujinta 2023-12-08.