Lietuvių kalba ir literatūra   Lietuvių gestų kalba   Lietuvių kalba pagal kalbos mokėjimo lygius (A1–B2)    Lituanistinis ugdymas   Tautinių mažumų gimtosios kalbos   Užsienio kalbos   

Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti. Metodinė priemonė pedagogams (2018) (.pdf)

Kodėl ir kaip keičiame mokinių mokymosi pasiekimų ir pažangos vertinimo sistemą bendrajame ugdyme. Švietimo problemos analizė (2016) (.pdf)

Vertinimo aplankas (.pdf). Medžiaga parengta pagal Shirley-Dale Easley, Kay Mitchell „Vertinimo aplankas: kur, kada, kodėl ir kaip jį naudoti“. Aptariama, kas yra vertinimo aplankas, kaip jį sukurti ir kaip vertinimo aplankai padeda mokiniams mokytis ir reflektuoti savo mokymąsi, stebėti pažangą ir kelti tolesnio mokymosi tikslus.

 

Bendrojo ugdymo programų atnaujinimas

Su rengiamomis LGK BP pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo įgyvendinimo rekomendacijomis, kuriose pateikiama skirtingiems pasiekimas ugdyti ir vertinti skirtų užduočių pavyzdžių, galima susipažinti čia.


Skyrelį tvarko Zita Nauckūnaitė Informacija atnaujinta 2023-04-14.