Pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų aprašas (.pdf)
Ugdymas(is) paradigmų kaitoje. (.pdf) Dokumentų paketas – Pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų aprašas, Geros mokyklos koncepcija, Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodika, Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas.
Bendrojo ugdymo dalykų vadovėlių ir mokymo priemonių atitikties teisės aktams įvertinimo ir aprūpinimo jais tvarkos aprašas (2019–06–26, Nr. V–755) (.pdf)
UGDYMO PROGRAMOS
Pagrindinis ugdymas
Įsakymas Dėl Švietimo ir mokslo ministro 2008 m. rugpjūčio 26 d. įsakymo Nr. ISAK -2433 „Dėl pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrųjų programų patvirtinimo“ pakeitimo (2016 m. sausio 25 d.) (.pdf)
Lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo bendroji programa (2016 m.) (.pdf)
Vidurinis ugdymas
Lietuvių kalba ir literatūra (2011 m.) (.pdf)
Bendrojo ugdymo programų atnaujinimas
Bendrųjų programų atnaujinimo gairės (2019 m.) (.pdf)
Visą aktualią informaciją apie atnaujinamą ugdymo turinį galite rasti interneto svetainėje Mokykla2030.lt arba https://www.emokykla.lt/bendrasis/bendrosios-programos/bendrojo-ugdymo-programu-projektai-2021-11-03
Pristatymas „Lietuvių kalbos ir literatūros ugdymo turinio įgyvendinimo galimybės“ (2021-08-26) https://www.youtube.com/watch?v=m47Zs6_5cIo
Pristatymo medžiaga (2021-08-26):
1. Įvadas (dr. Loreta Statauskienė, Nacionalinės švietimo agentūros Ugdymo turinio departamento Ugdymo turinio rengimo skyriaus vedėjo pavaduotoja).
2. Dr. Zita Nauckūnaitė. Siūlymų LK PUBP projektui apibendrinimas
3. Vida Lisauskienė. Pristatymas „Skaitytojo ugdymas“
4. Dr. Zita Nauckūnaitė. Lietuvių kalbos ir literatūros brandos egzamino preliminarių rezultatų apžvalga.
5. Prof. dr. Džiuljeta Maskuliūnienė. Kennet‘o Grahame‘o „Vėjas gluosniuose“ – vaikų literatūros šedevras: ką ir kaip būtina mokiniams atskleisti?
6. Zita Bartkevičienė. Mokinių žodynai: filologinės kultūros ugdymas.
7. Onutė Baumilienė. Aukštesniųjų pasiekimų ugdymas: „Enėjo holograma“.
8. Alius Avčininkas. Skaitmeninės kompetencijos ugdymas: turinio sklaida.
Eksperto Phil Lambert konsultacijos
Phil Lambert. Loginis švietimo politikos formavimo ciklas (1/7)
Phil Lambert. Pagrindiniai bendrųjų programų atnaujinimo uždaviniai ir procesai (2/7)
Phil Lambert. Bendrųjų programų rengimo ir analizės kriterijai (3/7)
Phil Lambert. Tipinės bendrųjų programų kūrimo problemos (4/7)
Phil Lambert. Kompetencijų žemėlapis bendrosiose ugdymo programose (5/7)
Phil Lambert. Kūrybiškumo kompetencijos ugdymas (6/7)
Phil Lambert. Bendrųjų programų rengimas. Apibendrinimas (7/7)
Visų P. Lambert konsultacijų vaizdo įrašus bei medžiagą rasite čia.
BRANDOS EGZAMINAI
2022 m.
2021 m. brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas
Patvirtintos rekomendacijos, kaip abiturientams saugiai laikyti egzaminus
2020 m. brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas
2019 m. brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas
2019 m. brandos egzaminų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo pakeitimai
Daugiau informacijos čia.
Tvarkaraščiai
DĖL 2019–2020 MOKSLO METŲ ĮSKAITOS IR BRANDOS EGZAMINŲ TVARKARAŠČIŲ PATVIRTINIMO
DĖL 2018–2019 MOKSLO METŲ ĮSKAITOS IR BRANDOS EGZAMINŲ TVARKARAŠČIŲ PATVIRTINIMO
Daugiau informacijos čia.
Programa
Lietuvių kalbos ir literatūros brandos egzamino programa
Lietuvių kalbos ir literatūros BE programos 1 priedas
Lietuvių kalbos ir literatūros BE programos 2 priedas
Lietuvių kalbos ir literatūros BE programos 3 priedas
Vykdymo instrukcijos
Valstybinis brandos egzaminas
2019–2020 m. m. lietuvių kalbos ir literatūros valstybinio brandos egzamino vykdymo instrukcija
2018–2019 m. m. lietuvių kalbos ir literatūros valstybinio brandos egzamino vykdymo instrukcija
Mokyklinis brandos egzaminas
2019–2020 m. m. lietuvių kalbos ir literatūros mokyklinio brandos egzamino vykdymo instrukcija
2018–2019 m. m. lietuvių kalbos ir literatūros mokyklinio brandos egzamino vykdymo instrukcija
Daugiau informacijos čia.
Vertinimas
ĮSKAITA
Informacija apie lietuvių kalbos ir literatūros įskaitos vykdymą nuotoliniu būdu
Lietuvių kalbos ir literatūros įskaitos programa
Lietuvių kalbos ir literatūros įskaitos programos 1 priedas
Lietuvių kalbos ir literatūros įskaitos programos 2 priedas
2018-2019 metų lietuvių kalbos ir literatūros įskaitos organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas
Daugiau informacijos čia.
BRANDOS DARBAS
Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministro įsakymas dėl Brandos darbo programos patvirtinimo
Brandos darbo programos priedas
2020–2021 mokslo metų brandos darbo vykdymo instrukcija
2020–2021 mokslo metų brandos darbo vykdymo instrukcijos priedai:
1 priedas. Brandos darbo ir jo aprašo autentiškumo patvirtinimas
2 priedas. Brandos darbo vertinimo protokolas
3 priedas. Brandos darbo rezultatų protokolas
2019–2020 mokslo metų brandos darbo vykdymo instrukcija
2019–2020 ir 2020–2021 mokslo metų brandos darbo vykdymo instrukcija III gimnazijų klasių mokiniams
Brandos darbo konsultantų, galinčių vykdyti sklaidą apie brandos darbo rengimą ir vertinimą, sąrašas
Mokinio ir brandos darbo vadovo atsakomybės brandos darbe
Brandos darbo rengimas. Metodinė medžiaga
Klausimai ir atsakymai apie brandos darbą
Daugiau informacijos čia.
PUPP
Atnaujintas Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas
Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimas 2019–2020 mokslo metais nevyks
Programa
Įsakymas Dėl lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo programos patvirtinimo
Lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo programa
Vertinimo instrukcijos
Daugiau informacijos čia.
Vykdymo instrukcijos
Daugiau informacijos čia.
Tvarkaraštis
Patvirtintas 2020–2021 mokslo metų pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo tvarkaraštis
Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimas 2019–2020 mokslo metais nevyks
2019 - 2020 mokslo metų pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo tvarkaraštis
Daugiau informacijos čia.
Daugiau informacijos apie PUPP čia.
Skyrelį tvarko Zita Nauckūnaitė Informacija atnaujinta 2022-01-26.