Projekte „Mokymosi krypčių pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui“ (2009–2014 m.) sukurtos ir mokyklose išbandytos modulių programos ir metodinės rekomendacijos joms įgyvendinti.

PAGRINDINIS UGDYMAS (9–10 (I–II gimnazijos) klasės)
  Pratarmė. Matematikos bendrosios programos suskirstymas į modulius (.docx)
  Modulių programų įgyvendinimas: ugdymo planavimas, organizavimas, vertinimas (.docx)
  Visų modulių programos (.docx)
  IKT panaudojimo matematikos uždaviniams spręsti metodikos pavyzdžiai (.docx)
  Privalomieji moduliai
    Programos (.docx)
    Mokinių pasiekimų apibendrinamojo vertinimo / įsivertinimo kriterijai pagal pasiekimų lygius (.docx)
    Medžiaga modulio „Sprendimo strategijos paieška“ programai įgyvendinti (.docx)
    Modulių programas išbandžiusių mokytojų geroji patirtis (.docx)
  Privalomai pasirenkami moduliai
    Programos (.docx)
    Mokinių pasiekimų apibendrinamojo vertinimo / įsivertinimo kriterijai pagal pasiekimų lygius (.docx)
    Planavimo pavyzdžiai (.docx)
    Medžiaga modulio „Finansinio raštingumo elementai. Statistika. Tikimybių teorijos elementai“ programai įgyvendinti (.docx)
    Užduočių, skirtų mokymo individualizavimui ir diferencijavimui, pavyzdžiai (.docx)
    Modulių programas išbandžiusių mokytojų geroji patirtis (.docx)
  Laisvai pasirenkami moduliai
    Programos (.doc)
    Medžiaga modulio „Raskite vieną ar daug skaičių – ar tai įmanoma: kaip ir kodėl?“ programai įgyvendinti (.docx)
    Medžiaga modulio „Kampai, ilgiai ir plotai“ programai įgyvendinti (.docx)
 
VIDURINIS UGDYMAS (III–IV gimnazijos klasės)
  Įvadas (.doc)
  Bendrasis kursas
    Bendrojo kurso modulių programa „Matematikos pagrindai“ (.doc)
    Modulių programų įgyvendinimas: ugdymo planavimas, organizavimas, vertinimas (.docx)
         1 modulis. Realieji skaičiai. Reiškiniai. Sekos (.doc)
         2 modulis. Lygtys ir nelygybės. Lygčių ir nelygybių sistemos (.docx)
         3 modulis. Funkcijos sąvoka. Laipsninė, rodiklinė ir logaritminė funkcija (.docx)
         4 modulis. Trigonometrija. Diferencialinis skaičiavimas (.docx)
         5 modulis. Geometrijos pagrindai (.doc)
         6 modulis. Tikimybių teorija. Statistika (.docx)
  Išplėstinis kursas
    Išplėstinio kurso modulių programa „Matematika“ (.docx)
    Mokinių pasiekimų apibendrinamojo vertinimo / įsivertinimo kriterijai mokiniams (su pavyzdžiais) pagal pasiekimų lygius (.docx)
    Medžiaga veiklos sritį „Geometrija. Vektoriai“ apimantiems moduliams įgyvendinti (.docx)
    IKT panaudojimo matematikos uždaviniams spręsti metodikos pavyzdžiai (.docx)
    Modulių programas išbandžiusių mokytojų geroji patirtis (.docx)
  Laisvai pasirenkami moduliai
    Laisvai pasirenkamų modulių programos (.doc)
    Medžiaga modulio „Įrodymo metodai.Sekos“ programai įgyvendinti (.doc)
    Medžiaga modulio „Funkcijos“ programai įgyvendinti (.doc)
    Modulio „Uždavinių sprendimo strategijos“ mokinių pasiekimų apibendrinamojo vertinimo / įsivertinimo kriterijai mokiniams (su pavyzdžiais) pagal pasiekimų lygius (.docx)


Skyrelį tvarko Povilas Leonavičius Informacija atnaujinta 2023-10-27.