Dėl reikalavimų mokytojų kvalifikacijai aprašo patvirtinimo (2020)
Metodinės rekomendacijos " Rekomendacijos dėl nuotolinio ugdymo proceso organizavimo ikimokykliniame ir priešmokykliniame amžiuje". (2020)
Rekomendacijose aprašomi du lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modeliai, atitinkantys ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo didaktinius ypatumus ir psichologinę vystymosi raidą: socialinę emocinę ir kognityvinę (suvokimą, mąstymą, kalbos vystymąsi ir kitus gebėjimus).
Lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modeliai tautinių mažumų mokyklose (2020)
Kalbų mokymas(is) ankstyvajame amžiuje (patarimai tėveliams) 2020
Kodėl verta skaityti vaikams ankstyvajame amžiuje? Patarimai tėveliams (2020)
Antroji kalba ankstyvajame amžiuje: patarimai tėveliams (2015)
Lietuvos tautinių mažumų vaikų darželiuose vaikai turi galimybę mokytis ir gimtosios kalbos, ir lietuvių valstybinės kalbos. Tikimės, kad čia pateikta informacija bus naudinga tėvams, kurių vaikai (3–6 m.) dalyvauja ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programose.
Antroji kalba ankstyvajame amžiuje. Patarimai tėveliams.
Antroji kalba ankstyvajame amžiuje (patarimai pedagogams) 2016
Skyrelį tvarko Aldona Zaukienė Informacija atnaujinta 2023-10-17.