Istorija   Geografija   Ekonomika ir verslumas   Pilietiškumo pagrindai   Nacionalinis saugumas ir krašto gynyba   Geografinės informacinės sistemos   

Pagrindinis ugdymas

Patarimai, kaip formuluoti mokymosi uždavinius (2013, doc). Pateikiami metodiniai patarimai kaip būtų galima suformuoti konkretų, pamatuojamą mokymosi uždavinį. Mokytojai, išmokę formuluoti pamatuojamą uždavinį, galės tikslingiau suplanuoti ir įgyvendinti žingsnius, vedančius į apčiuopiamą mokymosi rezultatą.

Pamokų planai: Lietuvos aktualijos: ką manai?

Geografijos modulių programos projektas 9–10 (I – II gimnazijos) klasėms (2014, .doc) ir Geografijos modulių metodinės rekomendacijos. 9-10 (I-II gimnazijos) klasė (2014, .doc). Geografijos modulių programų 9-10 klasėms metodinės rekomendacijos – tai geografijos mokytojams skirta metodinė priemonė, padėsianti įgyvendinti modulinio ugdymo turinį: jį planuoti ir organizuoti, vertinti mokinių pasiekimus. Šiose rekomendacijose mokytojai ras patarimus į kokius ugdymo aspektus turėtų būti atkreiptas dėmesys įgyvendinant konkretų modulį ir pan. Taip pat šių rekomendacijų paskirtis – skleisti gerąją projekto dalyvių patirtį, t. y. pateikti mokyklose jau išbandytų modulių planų ir kitokios medžiagos pavyzdžių, jų komentarų.

Integruotas istorijos ir geografijos projektinės veiklos pamokos planas (.pdf). Projekto „Standartizuotų mokinių pasiekimų vertinimo ir įsivertinimo įrankių bendrojo lavinimo mokykloms kūrimas, II etapas“ seminaro medžiaga.

Pamokos skirtos Lietuvos kultūros paveldo vietovės įrašytoms į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą: 

 Vidurinis ugdymas

Ilgalaikių planų pavyzdžiai 

Geografijos modulių programos projektas 11–12 (III – IV gimnazijos) klasėms (.doc) ir Geografijos modulių metodinės rekomendacijos 11-12 (III - IV gimnazijos) klasė (.doc). Geografijos modulių programų 11-12 klasėms metodinės rekomendacijos skirtos padėti įgyvendinti modulinio ugdymo turinį: jį planuoti ir organizuoti, vertinti mokinių pasiekimus. Šiose rekomendacijose mokytojai ras patarimus į kokius ugdymo aspektus turėtų būti atkreiptas dėmesys įgyvendinant konkretų modulį ir pan. Taip pat šių rekomendacijų paskirtis – skleisti gerąją projekto dalyvių patirtį, t. y. pateikti mokyklose jau išbandytų modulių planų ir kitokios medžiagos pavyzdžių, jų komentarų.

Pamokos pavyzdys. Europos ribos, 11-12 klasė (2012, .doc)

 


Skyrelį tvarko Nijolė Grybovienė Informacija atnaujinta 2022-12-07.