Viešieji puslapiai
Aktualijos
Renginių kalendorius
PKT renginių medžiaga
Aktualijos
Lietuvos aktualijos: ką manai?
Migracija ir integracija
Ištekliai mokyklų veiklos tobulinimui
Ugdymas kitose erdvėse
Švietimo bendruomenių asociacijos
Specializuoto ugdymo krypties programos
Vadovėliai
14-19 metų mokiniams
Intelektinė nuosavybė švietime
Medžiaga mokytojui
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas
Pradinis ugdymas
Dorinis ugdymas
Kalbinis ugdymas
Matematika
Gamtamokslinis ugdymas
Socialinis ugdymas
Meninis ugdymas
Informacinės technologijos
Technologijos
Fizinis ugdymas
Fizinis ir sveikatos ugdymas
Žmogaus sauga
Sveikatos ir lytiškumo ugdymas bei rengimas šeimai
Integruojamas turinys
Švietimo pagalba
Mokymo priemonės
Problemų sprendimas
Aukštesnieji gebėjimai
Mokyklų tinklai
QF ženklo tinklas
CLILiG
Kokybės krepšelis
Modelių kūrimas
Ataskaitos
Lankytojai
Lietuvoje
Kompetencijų įsivertinimas
Sąrašai
PKT programos
MOKYKLŲ VEIKLOS ĮSIVERTINIMAS IR TOBULINIMAS
MOKYKLŲ VEIKLOS ĮSIVERTINIMAS IR TOBULINIMAS
- Rezultatai
- Ugdymas(is) ir mokinių patirtys
- Ugdymo(si) aplinkos
- Lyderystė ir vadyba
NAUDINGA INFORMACIJA
- Teisės aktai
- Leidiniai
- Mokyklos veiklos įsivertinimas
- Projektai
Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo metodika
Priedas Nr. 1.
Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdym
o programas, veiklos kokybės įsivertinimo modelio sandara
Priedas Nr. 2.
Mokyklos, įgyvendinančios bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės įsivertinimo modelio schema
Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas
Konkurso valstybinių ir savivaldybių švietimo
įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovų pareigoms eiti tvarkos aprašas
Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovams aprašas
Geros mokyklos koncepcija
Pedagogų etikos kodeksas
Skyrelį tvarko
Lukas Bagdonavičius
Informacija atnaujinta 2021-12-30.