Švietimo tyrimai
- Pradinio ugdymo programų sandara: ko Europoje mokosi pradinių klasių mokiniai? 2017 m. Nr.1 (157)
- Gera mokykla - vizija ir realybė / 2017 m. Nr.2 (158)
- Meninio ugdymo pamokos kokybė pagrindiniame ugdyme – kokia ji šiandien?/ 2017 m. Nr.3 (159)
- Ugdymo turinio kaita: kas lemia sėkmę?/ 2017 m. Nr. 4 (160)
- Elgesio ar (ir) emocijų sunkumų arba sutrikimų turintys vaikai: ugdymo ir pagalbos teikimo specifika/ 2017 m. Nr. 5 (161)
- Mokyklos erdvės palankioms ugdymo(si) sąlygoms/ 2017 m. Nr. 6(162)
- Ar Lietuvos mokyklos (ne) savarankiškos?/ 2017 m. Nr. 7(163)
- Ko negali viena, gali kelios mokyklos/ 2017 m. Nr. 8 (164)
- Privalomojo ugdymo ankstinimas – kodėl tai svarbu?“/ 2017 m. Nr. 9 (165)
- Valstybinės švietimo 2013-2022 metų strategijos įgyvendinimo pusiaukelė (2013-2017) / 2017 m. Nr. 10 (166)
- I tikslas. Mokytojo Asmenybė/ 2017 m. Nr. 11 (167)
- II tikslas. Kokybės Kultūra“ / 2017 m. Nr. 12 (168)
- Švietimo, sveikatos, socialinių ir kultūros paslaugų visos dienos mokykloje prieinamumas ir poreikis Lietuvoje
- Ugdymo ir švietimo pagalbos kokybės specialiosiose mokyklose ir specialiojo ugdymo centruose tyrimas. 2017 02 27 Ataskaita
Skyrelį tvarko Jelena Žilinska