Ugdymas kitose erdvėse   Intelektinės nuosavybės samprata   MIR   STEAM   Geografinės informacinės sistemos   Etninė kultūra   Ištekliai mokyklų veiklos tobulinimui   Migracija ir integracija   Aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymas   Lietuvos aktualijos: ką manai?   

Geroji patirtis

  • STEM mokyklos ženklas. Gerosios patirtys (Projekto „STEM mokyklos ženklas“ (Nr. 2017-1-BE02-KA201-034748) intelektinis produktas-ataskaita, kurioje aptariami geriausi STEM praktikos pavyzdžiai)
  • Nuo STEM link STEAM (Metodinė medžiaga. STEM ir STEAM ugdymo samprata ir svarba, komandinio darbo ypatumai, STEAM integracijos lygiai, ugdymo metodai, gerosios patirties pavyzdžiai).  
  • STEAM – STEAM gebėjimų tobulinimo nuotolinių kursų 2 modulių medžiagos santrauka (STEM&STEAM švietimas, ugdymo strategijos ir metodai, IKT taikymas).
  • Patirtinis mokymas(is) – metodinė medžiaga apie patirtinį mokymąsi su praktiniais pavyzdžiais. Atkreipiamas dėmesys į patirtinio, projektinio, probleminio mokymo panašumus ir skirtumus, apžvelgiamos pagrindinės patirtinio mokymo(si) strategijos bei metodai.
  • STEM mokyklos ženklas – portalas, kuriame, naudojant internetinę įsivertinimo priemonę, mokyklos atstovai gali įvertinti savo mokyklos STEM veiklą pagal STEM mokyklą apibūdinančius kriterijus ir gauti STEM mokyklos ženklą.
  • Pagrindiniai STEM mokyklos elementai ir kriterijai.pdf – STEM strategiją mokykloje apibrėžiantys septyni elementai ir 21 kriterijus su paaiškinimais. Remiantis šiais kriterijais mokyklos gali įsivertinti savo STEM veiklą.
  • Europos STEM mokyklų ataskaita. PAGRINDINIAI ELEMENTAI IR KRITERIJAI  ataskaitoje apibrėžiamais STEM mokyklos kriterijais išskiriamos pagrindinės sritys, kurios gali padėti mokykloms tobulėti ir plėtoti aiškesnę STEM ugdymo strategiją. Pagrindinės sritys susijusios su mokymu, ugdymo programomis, vertinimu, darbuotojais, vadovavimu mokyklai, mokyklos socialiniais ryšiais ir mokyklos infrastruktūra.


Skyrelį tvarko Eglė Vaivadienė Informacija atnaujinta 2021-01-14.