Ugdymas kitose erdvėse   Intelektinės nuosavybės samprata   MIR   STEAM   Geografinės informacinės sistemos   Etninė kultūra   Ištekliai mokyklų veiklos tobulinimui   Migracija ir integracija   Aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymas   Lietuvos aktualijos: ką manai?   

 

           Srities REZULTATAI temos: 

  • Asmenybės branda  (asmenybės tapsmas: savivoka, savivertė, socialumas, gyvenimo planavimas).

  • Pasiekimai ir pažanga (mokinio pasiekimai ir pažanga, mokyklos pasiekimai ir pažanga).

 

 

 

 

Metodinė priemonė "Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti"

Šią metodinę priemonę parengti paskatino naujausi švietimo dokumentai, mokslininkų tyrimų išvados apie formuojamojo vertinimo reikšmę mokinių pasiekimams ir įvertinta sėkminga mokyklų patirtis. Leidinio sudarytojos, Šiaulių universiteto mokslininkės prof. dr. Aušra Kazlauskienė, doc. dr. Ramutė Gaučaitė, kartu su Švietimo ir mokslo ministerijos ir nacionalinių institucijų specialistais atrinko naujausius šaltinius, aktualizuojančius individualios pažangos vertinimą ugdymo procese, ir parengė šį metodinį leidinį, kuriuo kviečiama toliau permąstyti, diskutuoti ir ieškoti, kaip veiksmingai skatinti mokytojus vertinti individualią pažangą ir stiprinti formuojamąjį vertinimą mokykloje.

Tikimasi, kad šis metodinis leidinys padės sistemiškai stiprinti individualios mokinio pažangos vertinimą, tobulinti formuojamojo vertinimo taikymą pamokoje siekiant mokinių savivaldžio ir suasmeninto (personalizuoto) ugdymosi, atrasti prasmingų idėjų ir sprendimų, kaip tobulinti mokinių pasiekimų vertinimą ir ugdyti visos mokyklos kultūrą.

 

Mokyklų gerosios patirties sklaida

Biržų „Saulės” gimnazija „Mažas žingsnis šiandien — šuolis ateityje“

Pranešime pristatoma unikali individualios mokinio pažangos fiksavimo pamokoje metodika. Pagrindinė idėja — įsivertinamos ugdomosios veiklos išskaidymas į atskiras sritis, nurodant konkrečius kriterijus, re­miantis BUP. Kuo ši metodika naudinga mokiniui? Mokymąsi kaupti savo intelektualinį turtą, nuolatinį įsivertinimą, spragų pastebėjimą, galimybę rinktis ir patirti sėkmę, motyvacijos stiprėjimą ir tolimesnių mokymosi žingsnių planavimą. Mokytojui ji leidžia atidžiau pažvelgti į kiekvieną mokinį, užtikrina glaudes­nį grįžtamąjį ryšį bei galimybę individualizuoti veiklą.

Kauno Dainavos progimnazija „Pasiekimai — mokinio augimo ir pažangos stebėjimo rezultatas“

Mums rūpi visuminis vaiko ugdymasis, pasitelkiant nuoseklų socialinį ir emocinį ugdymą (SEU): ne tik naujų žinių įgijimas, bet ir įvairiapusės asmenybės branda bei įgytų žinių dermė su gyvenimo patirtimi. Progimnazijoje socialinio ir emocinio ugdymo strategijos sėkmingai integruojamos į ugdymo procesą: 1—4 klasėse taikoma savęs pažinimo sistema „Auga asmenybė“, 5—7 klasėse vyksta SEU pamokos bei taikomas savęs vertinimo įrankio „Auga asmenybė“ II pakopa. Įgyvendindami savęs pažinimo programą, suaugę bendruomenės nariai (mokytojai, tėvai, mokykloje dirbantys darbuotojai) turi vykdyti tuos pačius įsiparei­gojimus vaikui. Suvokdami, kad ugdymas yra integralus procesas, kuriame pirmiausia siekiama asmeny­bės brandos, mokytojai ir tėvai didelį dėmesį skiria mokinių nuostatų, vertybių formavimui(si), gebėjimų plėtotei.

Kauno Kazio Griniaus progimnazija „E.portfelio naudojimas plėtojant savivaldžio mokymosi kompetenciją“

E. portfelis mokykloje — tai mokymosi įrodymų, mokinio refleksijų, individualių mokymosi planų rinkinys, numatytos mokymosi strategijos, klasės draugų, mokinio, mokinio tėvų vertinimai ir mokinio įsivertinimai, geriausių mokinio darbų kolekcija. Tai įmanoma šiandienos mokykloje! Sužinok, išmok ir pritaikyk.

Paroda „Mokykla - 2017"

 

 

 

 


Skyrelį tvarko Lukas Bagdonavičius Informacija atnaujinta 2020-08-27.