Ugdymas kitose erdvėse   Intelektinės nuosavybės samprata   MIR   STEAM   Geografinės informacinės sistemos   Etninė kultūra   Ištekliai mokyklų veiklos tobulinimui   Migracija ir integracija   Aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymas   Lietuvos aktualijos: ką manai?   

           

          Srities UGDYMO(SI) APLINKOS temos: 

  • Įgalinanti mokytis fizinė aplinka (įranga ir priemonės, pastatas ir jo aplinka, aplinkų bendrakūra).

  • Mokymasis be sienų (mokymasis ne mokykloje, mokymasis virtualioje aplinkoje).

 

Mokyklų gerosios patirties sklaida

Atradimams įkvepiančios aplinkos

 

 

 

Šiaulių r. Aukštelkės mokykla-daugiafunkcis centras „Vieno suolo istorija (ugdymo aplinkos transformavimo galimybės)“

Kartais dideliems pokyčiams reikia tiek nedaug. Norime pasidalyti, kaip, keičiant klasės erdvę, keičiasi ir ugdymo proceso, ir pedagoginės veiklos specifika, kokių pokyčių galima tikėtis tiesiog... perstatant suolus, ir kaip tai atspindi mokinių ugdymo rezultatai.

 

Mokykla be sienų. Mokykla ir bendruomenė

Šakių r. Plokščių mokykla-daugiafunkcis centras „Plokščių mokyklos daugiafunkcio-centro bendruomenė. Mes be sienų...“

Mokykloje-daugiafunkciame centre vykdomas bendrasis ugdymas, teikiamos kultūros ir švietimo paslau­gos, organizuojama bendruomeninė klubo veikla įvairaus amžiaus bendruomenės nariams. Centre plė­tojamas aktyvių bendruomenės grupių bendradarbiavimas, organizuojant įvairias iniciatyvas, kuriamos mokyklos ir partneriškų institucijų bendro darbo patirtys. Organizacija atvira vietos bendruomenei, rajono ir šalies organizacijoms, organizuojant bendrus darbus, mokantis bei dalijantis patirtimis.

Rokiškio r. Juodupės gimnazija „Mokykla visą dieną“

Rokiškio r. Juodupės gimnazija — pasienio ruožo miestelio ilgoji gimnazija su neformaliojo švietimo sky­riumi. Kryptingai dirbdami pasiekėme, kad neformaliojo švietimo veiklose dalyvautų 70 procentų mokinių ir ne tik (yra programų suaugusiesiems bei ikimokyklinio amžiaus vaikams). Tai, ko siekia dauguma sa­vivaldybių, diegdamos neformaliojo vaikų švietimo krepšelį, mes jau turime, nors negauname krepšelio lėšų. Sistemingai analizuojama neformaliojo švietimo paklausa-pasiūla, rajono savivaldybės ir gimnazijos administracijos sprendimai ir palaikymas, patogus mokinių pavėžėjimas, kvalifikuoti ir mylintys darbą mo­kytojai — šios sėkmės receptas.

Kauno „Vyturio“ gimnazija „SAVANORI...AUK!“

Sėkmingas Kauno „Vyturio“ gimnazijos ir nevyriausybinės su jaunimu dirbančios organizacijos „A.C.Patria“ Savanorių centro bendradarbiavimas kuria „mokyklą be sienų“. Savanorystės projektu „3D“ ugdomos kom­petencijos leidžia jaunuoliams atrasti kitokius mokymosi būdus, pasitikėti savimi, nugalėti baimes, padėti ir nebūti abejingiems, prisidėti prie kitų socialinės gerovės. Kauno „Vyturio“ gimnazijoje antrus metus iš eilės savanoriauja savanorės iš Austrijos, Italijos, Vokietijos ir Ukrainos.

Paroda „Mokykla - 2017“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Skyrelį tvarko Lukas Bagdonavičius Informacija atnaujinta 2020-08-25.