Mokyklų gerosios patirties sklaida
Atradimams įkvepiančios aplinkos
Šiaulių r. Aukštelkės mokykla-daugiafunkcis centras „Vieno suolo istorija (ugdymo aplinkos transformavimo galimybės)“
Kartais dideliems pokyčiams reikia tiek nedaug. Norime pasidalyti, kaip, keičiant klasės erdvę, keičiasi ir ugdymo proceso, ir pedagoginės veiklos specifika, kokių pokyčių galima tikėtis tiesiog... perstatant suolus, ir kaip tai atspindi mokinių ugdymo rezultatai.
Mokykla be sienų. Mokykla ir bendruomenė
Šakių r. Plokščių mokykla-daugiafunkcis centras „Plokščių mokyklos daugiafunkcio-centro bendruomenė. Mes be sienų...“
Mokykloje-daugiafunkciame centre vykdomas bendrasis ugdymas, teikiamos kultūros ir švietimo paslaugos, organizuojama bendruomeninė klubo veikla įvairaus amžiaus bendruomenės nariams. Centre plėtojamas aktyvių bendruomenės grupių bendradarbiavimas, organizuojant įvairias iniciatyvas, kuriamos mokyklos ir partneriškų institucijų bendro darbo patirtys. Organizacija atvira vietos bendruomenei, rajono ir šalies organizacijoms, organizuojant bendrus darbus, mokantis bei dalijantis patirtimis.
Rokiškio r. Juodupės gimnazija „Mokykla visą dieną“
Rokiškio r. Juodupės gimnazija — pasienio ruožo miestelio ilgoji gimnazija su neformaliojo švietimo skyriumi. Kryptingai dirbdami pasiekėme, kad neformaliojo švietimo veiklose dalyvautų 70 procentų mokinių ir ne tik (yra programų suaugusiesiems bei ikimokyklinio amžiaus vaikams). Tai, ko siekia dauguma savivaldybių, diegdamos neformaliojo vaikų švietimo krepšelį, mes jau turime, nors negauname krepšelio lėšų. Sistemingai analizuojama neformaliojo švietimo paklausa-pasiūla, rajono savivaldybės ir gimnazijos administracijos sprendimai ir palaikymas, patogus mokinių pavėžėjimas, kvalifikuoti ir mylintys darbą mokytojai — šios sėkmės receptas.
Kauno „Vyturio“ gimnazija „SAVANORI...AUK!“
Sėkmingas Kauno „Vyturio“ gimnazijos ir nevyriausybinės su jaunimu dirbančios organizacijos „A.C.Patria“ Savanorių centro bendradarbiavimas kuria „mokyklą be sienų“. Savanorystės projektu „3D“ ugdomos kompetencijos leidžia jaunuoliams atrasti kitokius mokymosi būdus, pasitikėti savimi, nugalėti baimes, padėti ir nebūti abejingiems, prisidėti prie kitų socialinės gerovės. Kauno „Vyturio“ gimnazijoje antrus metus iš eilės savanoriauja savanorės iš Austrijos, Italijos, Vokietijos ir Ukrainos.
|