Ugdymas kitose erdvėse   Intelektinės nuosavybės samprata   MIR   STEAM   Geografinės informacinės sistemos   Etninė kultūra   Ištekliai mokyklų veiklos tobulinimui   Migracija ir integracija   Aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymas   Lietuvos aktualijos: ką manai?   

Šiaurės Makedonijoje vyko Erasmus+ Projekto „Media Lab For Bridging Cross-Border Gaps” mokymai

Šiandien, kai medijų įvairovė tampa vyraujančiu ir pagrindiniu informacijos gavimo šaltiniu, kai socialinės medijos yra viena pagrindinių bendravimo ir informacijos gavimo bei perdavimo priemonių, kuomet visa pasaulio žiniasklaida yra panaudojama propagandos tikslais ir vis dažniau pastebimas didelis jaunimo pasitikėjimas internete randama informacija, būtina vis daugiau dėmesio skirti medijų raštingumo ugdymo klausimams. Kaip įvairių šalių švietimo sistema integruoja medijų raštingumą į ugdymo turinį? Kokie medijų raštingumo mokymo(si) metodai efektyviausi? Kaip spręsti kartų skirtumo klausimą medijų naudojimo kontekste? Šiuos ir daugelį kitų medijų raštingumo problematiką nagrinėjančių klausimų analizavo projekto „Media Lab for Bridging Cross-Border Gaps” dalyviai šių metų sausio 8–13 dienomis Šiaurės Makedonijoje, Skopjės mieste vykusiuose mokymuose „Better Cross-Border Understanding of Disinformation, Propaganda and Fake News“. 

Kviečiame skaityti straipsnį, publikuotą 2020 m. sausio 23 d. Šiaurės Makedonijoje vyko Erasmus+ Projekto „Media Lab For Bridging Cross-Border Gaps” mokymai

 

VGTU KIF atstovai dalyvavo medijų mokymuose Šiaurės Makedonijoje

2020 m. sausio 8–13 dienomis Šiaurės Makedonijoje, Skopjės mieste vykusiuose mokymuose ,,Better Cross-Border Understanding of Disinformation, Propaganda and Fake News“ Jaunimo naudojimosi medijomis situaciją Lietuvoje pristatė Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kūrybinių industrijų fakulteto prodekanė Angelė Tamulevičiūtė.

Kviečiame skaityti straipsnį, publikuotą 2020 m. sausio 23 d.  VGTU KIF atstovai dalyvavo medijų mokymuose Šiaurės Makedonijoje

 

Įvairių šalių ekspertai ieškojo veiksmingiausių būdų kovai su dezinformacija, propaganda ir netikromis naujienomis

Kokie netikrų naujienų kūrimo įrankiai ir kaip juos pastebėti, atpažinti? Kaip veikia medijos per rinkimus ir referendumus? Kaip įvairių šalių švietimo sistema integruoja medijų raštingumą į ugdymo turinį? Kaip spręsti kartų skirtumo klausimą medijų naudojimo kontekste? Kaip veikia skirtingų šalių naujienų agentūros, generuojančios pagrindinę informaciją ir naujienas? Koks yra nuomonės formuotojų ir žurnalistų vaidmuo medijų industrijoje? Šiuos ir daugelį kitų medijų raštingumo problematiką nagrinėjančių klausimų analizavo projekto „Media Lab for Bridging Cross-Border Gaps“ dalyviai šių metų sausio 8–13 d. Šiaurės Makedonijoje, Skopjėje, vykusiuose mokymuose „Better Cross-Border Understanding of Disinformation, Propaganda and Fake News“.

Skaitykite daugiau: Įvairių šalių ekspertai ieškojo veiksmingiausių būdų kovai su dezinformacija, propaganda ir netikromis naujienomis

 

Makedonijoje dėmesio sulaukė mūsų mokinio sukurti IT produktai

2020 m. sausio 8–13 dienomis Šiaurės Makedonijoje, Skopjės mieste vykusiuose projekto „Media Lab for Bridging Cross-Border Gaps” mokymuose „Better Cross-Border Understanding of Disinformation, Propaganda and Fake News“ dalyvavo ir patirtimis dalinosi žurnalistai, mokytojai, nevyriausybinių organizacijų, valstybinių institucijų ir universitetų atstovai iš Graikijos, Kipro, Latvijos, Lenkijos, Šiaurės Makedonijos ir Lietuvos. Mokymų metu šio projekto vadovė Salomėja Bitlieriūtė išsamiai pristatė projekto tikslus ir jau įgyvendintas bei dar planuojamas įgyvendinti veiklas. Jau įgyvendintų veiklų rezultatas – Nacionalinės švietimo agentūros Ugdymo turinio rengimo skyriaus metodininkės Danutos Szejnickos ir Vilniaus geležinkelio transporto ir verslo paslaugų mokyklos mokinio Jurgio Morkaus sukurti intelektiniai produktai aptarti ir analizuoti su įvairių šalių atstovais.

Šiaurės Makedonijos Tyrimų ir analizės instituto (ZMAI) organizuoti mokymai yra viena iš Erasmus+ projekto „Media Lab for Bridging Cross-Border Gaps” veiklų, skirti geresniam ir efektyviam darbui su propaganda, melagingomis naujienomis ir dezinformacija įvairiose medijose.

Kviečiame skaityti straipsnį, publikuotą 2020 m. sausio 27 d. Makedonijoje dėmesio sulaukė mūsų mokinio sukurti IT produktai

 

„MEDIA LAB“ projekto gerosios patirties sklaidos tarptautinė konferencija

2020 m. birželio 30 d. projekto „Media Lab for Bridging Cross-Border Gaps“ (toliau – „Media Lab“) įvykusioje tarptautinėje nuotolinėje konferencijoje dalyvavo švietimo politikos formuotojai, mokytojai ir medijų raštingumo tematika susidomėję specialistai, dirbantys jaunimo švietimo srityje.

Vaizdo konferencijos įrašą galima rasti čia.

Šios tarptautinės konferencijos tikslas – pristatyti projekto „Media Lab“ metu sukurtą metodinę medžiagą, skirtą medijų raštingumui plėtoti.

Projekto „Media Lab“ organizuotame tarptautiniame renginyje dalyvavo projekto partnerių atstovaujamų šalių – Latvijos, Lietuvos, Lenkijos, Kipro, Graikijos ir Šiaurės Makedonijos – universitetų mokslininkai ir žurnalistai, pedagogai. Jie pasidalijo patirtimi medijų edukacijos srityje, kuri tampa ypač aktuali nuotolinio mokymo(si) kontekste.

„Erasmus+“ projektas „Media Lab“ yra Jaunimo tarptautinio bendradarbiavimo agentūros (JTBA) koordinuojamas ir Europos Sąjungos finansuojamas projektas, kurio tikslas – padėti sukurti inovatyvius medijų raštingumo ugdymo įrankius, atrasti priemones ir būdus jaunimo medijų raštingumo lygiui kelti. Projektą vykdanti Lietuvoje institucija – Nacionalinė švietimo agentūra.

Kviečiame skaityti straipsnį, publikuotą 2020 m. liepos 9 d. ,,MEDIA LAB" projekto gerosios patirties sklaidos tarptautinė konferencija

 

Baigėsi Erasmus+ projekto „Media lab for bridging cross-border gaps“ nuotoliniai mokymai „Efficient planning and implementation of interventions for critical thinking of youth through media literacy“

Šių metų rugsėjo 24–27 dienomis Nacionalinės švietimo agentūros organizuotuose nuotoliniuose mokymuose dalyvavo daugiau kaip 30 atstovų iš Lietuvos, Latvijos, Lenkijos, Šiaurės Makedonijos, Kipro ir Graikijos. Keturių dienų mokymų programoje buvo aptartos aktualios medijų raštingumo ugdymo temos, Lietuvos patirtis ugdant medijų raštingumą bei pristatyta projekto metu sukurta mokomoji medžiaga švietimo darbuotojams, dirbantiems medijų raštingumo ugdymo srityje, analizuota medijų raštingumo situacija projekto šalyse ir pateiktos rekomendacijos. 

Kviečiame skaityti straipsnį, publikuotą 2020 m. rugsėjo 29 d. 

Baigėsi Erasmus projekto Media lab for bridging cross border gaps nuotoliniai mokymai Efficient planning and implementation of interventions for critical thinking of youth

 

 

 


Skyrelį tvarko Rita Baškienė Informacija atnaujinta 2020-09-29.