Mokymosi aplinkos – tai edukacinę vertę turinčios žmonių gyvenimo bei veiklos erdvės, įgalinančios individo asmeninį tobulėjimą, realizuojamą per mokymosi pastangas (Jucevičienė, 2001). Pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų bendrieji ugdymo planai numato dalį ugdymo proceso organizuoti ne pamokų forma, už mokyklos ribų: muziejuose, meno galerijose, gamtoje, lankytinose istorinėse vietose, saugomų teritorijų lankytojų centruose, įvairiose įstaigose, organizacijose ir kitose mokymuisi tinkamose erdvėse. Pasibaigus mokymo procesui mokyklose, prasidės vasaros stovyklų metas, tad kviečiame kartu su vaikais keliauti muziejų ir gyvos gamtos keliais!
Mokytojo TV apie kitokias mokymosi aplinkas
Siūlome įsijungti Mokytojo TV ir peržiūrėti įvairią filmuotą medžiagą apie tai, ką mano švietimo ekspertai apie mokymosi aplinkas, kaip organizuoti ekskursiją ar pamoką muziejuje, kaip ugdyti vaikų kūrybingumą ir kt.
Mokomasis filmas „Kaip organizuoti ekskursiją?“
Mokomasis filmas „Pamoka muziejuje“
Mokomasis filmas „Kaip tiriamoji veikla skatina mąstyti?“
Netradicinės mokymosi aplinkos
Polo Kolardo (Paul Collard), tarptautinės nevyriausybinės organizacijos „Kūrybiškumas, kultūra ir edukacija" vadovo pranešimas „Muziejai ir bibliotekos kaip įtraukiančios mokymosi erdvės" (4 dalys, anglų kalba, 2013 m.)
Skyrelį tvarko Ona Vaščenkienė Informacija atnaujinta 2023-03-22.