Ugdymas kitose erdvėse   Intelektinės nuosavybės samprata   MIR   STEAM   Geografinės informacinės sistemos   Etninė kultūra   Ištekliai mokyklų veiklos tobulinimui   Migracija ir integracija   Aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymas   Lietuvos aktualijos: ką manai?   

STEAM (angl. Science, Technology, Engineering, Arts, Maths) ugdymas – platesnis ir gilesnis integralus gamtos mokslų, technologijų, informatikos, inžinerijos, menų/dizaino, matematikos bendrųjų programų įgyvendinimas sutelkiant dėmesį į aukštesnio lygio mąstymo gebėjimų, kritinio mąstymo ir kūrybiškumo ugdymą ir siejant mokymąsi su realaus gyvenimo kontekstais. STEAM ugdymas remiasi praktine patirimine veikla, akcentuoja bendradarbiavimą, tyrimus, supratimą, kad ateitis grindžiama inovacijomis, išradimais ir kūrybišku problemų sprendimu integraliai siejant STEAM dalykų žinias ir gebėjimus. 

Per STEAM ugdymą mokyklos gali įgyvendinti specializuotas ekologijos, inžinerijos ir kt. programas; papildomus STEAM dalykų modulius ar integruotus kursus; neformalaus ugdymo programas; projektines ir kitas veiklas, skatinančias domėjimąsi STEAM dalykais. Vykdomi projektai ir kitos veiklos apima šiuolaikines technologijas, siekiant pabrėžti praktinį mokslo pritaikymą artimiausioje ateityje. Mokiniams sudaromos sąlygos pritaikyti įvairias STEAM dalykų žinias kontekste, kuris padeda suvokti ryšį tarp klasės ir juos supančio pasaulio. 

STEAM ugdymas įgyvendinamas bendradarbiaujant su STEAM atviros prieigos centrais, mokslo įstaigomis, verslo įmonėmis ir kt. sudarant sąlygas mokymuisi netradicinėse aplinkose, naudojantis jų laboratorijomis, dirbtuvėmis ir pan. 


Skyrelį tvarko Ona Vaščenkienė Informacija atnaujinta 2022-06-29.