MOKYKLŲ VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO INSTRUMENTAI Šioje skiltyje skelbiami mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo instrumentai – klausimynai, kurie pritaikyti mokykloms, įgyvendinančioms bendrojo ugdymo programas, neformaliojo vaikų švietimo ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo mokykloms (teikėjams), ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas vykdančioms mokykloms. Klausimynai parengti įgyvendinant projekto Nr. 09.2.1-ESFA-V-706-03-0001 „Neformaliojo vaikų švietimo, ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo vertinimo, įsivertinimo tobulinimas ir plėtotė“ veiklas ir išbandyti 22 (dvidešimt dviejose) Lietuvos bendrojo ugdymo, 7 (septyniose) neformaliojo vaikų švietimo ir formalųjį švietimą papildančio ugdymo mokyklose bei 21 (dvidešimt vienoje) ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas vykdančioje mokykloje. Skiltyje skelbiami plačiojo įsivertinimo klausimynai bendrojo ugdymo mokyklų veiklai ir teminiai klausimynai atskiroms jos sritims (Rezultatams, Ugdymui(si) ir mokinių patirtims, Ugdymo(si) aplinkoms, Lyderystei ir vadybai); grįžtamojo ryšio klausimynai pamokų kokybei; plačiojo įsivertinimo klausimynai, skirti analizuoti neformaliojo švietimo mokyklų (teikėjų) veiklą ir teminiai klausimynai atskiroms jos sritims (Ugdymo(si) pasiekimams ir pažangai, Ugdymo organizavimui, Ugdymo(si) aplinkoms, Lyderystei ir vadybai); plačiojo įsivertinimo klausimynai ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklai įsivertinti. Čia rasite bendrojo ugdymo mokyklų, neformaliojo vaikų švietimo mokyklų (teikėjų) instrumentų taikymo rekomendacijas ir ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų įsivertinimo metodiką. Mokyklos mokinių, jų tėvų (globėjų, rūpintojų), mokytojų apklausas, susijusias su mokyklos veiklos kokybe, galima atlikti ir naudojantis kitomis interneto apklausų sistemomis, pavyzdžiui, Microsoft Forms, Google Forms, apklausa.lt, manoapklausa.lt ir kt. Klausimynais mokyklos gali naudotis pagal savo poreikius. Pasirinktą klausimyną mokykla gali prisitaikyti skirdama vienam raktiniam žodžiui iki dviejų teiginių. Atkreipiame dėmesį, kad, atliekant mokyklos veiklos kokybės įsivertinimą, galima naudoti ne tik kiekybinį apklausos, bet ir kokybinius duomenų rinkimo metodus, pavyzdžiui, sutelktųjų grupių diskusiją, interviu ir kt.
1. BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS ĮSIVERTINIMO KLAUSIMYNAI Bendrojo ugdymo mokyklų įsivertinimo klausimynų taikymo rekomendacijos
Pamokos grįžtamojo ryšio klausimynai:
2. NEFORMALIOJO VAIKŲ ŠVIETIMO MOKYKLŲ (TEIKĖJŲ) VEIKLOS ĮSIVERTINIMO KLAUSIMYNAI Neformaliojo vaikų švietimo mokyklų (teikėjų) įsivertinimo klausimynų taikymo rekomendacijos
3. IKIMOKYKLINIO IR (AR) PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMAS VYKDANČIŲ MOKYKLŲ VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO KLAUSIMYNAI Ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo metodika:
|
Skyrelį tvarko Lukas Bagdonavičius Informacija atnaujinta 2024-11-14.